پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • کاری کنید ریال حداقل یک سال پشتوانه داشته باشد

    رویداد ۲۴ ایلنا نوشت: رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تقریباً تمام مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند و هم فعال اقتصادی و فعال در کسب و کارها و هم مردم عادی پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند. از این رو مسئولان کشور باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند تا ریال حداقل برای یک سال پشتوانه داشته باشد، یعنی مردم مطمئن شوند که ارزش این پول حداقل یک سال حفظ می‌شود و این خواسته ما در اصناف هم است.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403

    کاری کنید ریال حداقل یک سال پشتوانه داشته باشد
  • تتلو: می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم!

    آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

    چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • روسیه از گفتگو با کشورهای غربی امتناع نمی‌کند

    ولادیمیر پوتین برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست‌جمهوری یاد کرد.

    چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • ایران حمله رژیم صهیونیستی به رفح را شدیدا محکوم کرد

    ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه اظهار کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

    چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است

    فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، گفت: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • سهمیه دارویی داروخانه‌ها به وضع حجاب در آن‌ها تعیین می‌شود

    وزارت بهداشت در هشداری به داروخانه‌ها اعلام کرد که سهمیه دارویی داروخانه‌ها با توجه به وضع حجاب در آن‌ها تعیین می‌شود.

    سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • جزئیات ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شد

    مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها ضمن تشریح قیمت انواع خودروهای وارداتی که ثبت نام آنها از دیروز شروع شده تاکید کرد که تنها سه مورد از پنج مورد این خودروها برقی هستند.

    سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • هر کس با آمریکا و اسرائیل دست دوستی بدهد ستمگر است

    رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام تاکید کردند: حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش است.

    سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

    وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: ما انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، به آن عمل هم بکنند. وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • شهریه مدارس امسال براساس عملکرد تعیین می‌شود

    محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش میزان شهریه مدارس غیردولتی امسال براساس عملکرد تعیین می‌شود و ممکن است برخی مدارس کاهش شهریه داشته باشند.

    دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش

    سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش واکنش نشان داد.

    دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • نمی‌توان به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ایراد قانونی گرفت

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: مادامی که طرح اعتبارزدایی از اسناد عادی تعیین تکلیف نشود امتیاز نهضت ملی مسکن برای خریدار نوعی حقوق مدنی است و نمی‌توان آن را فاقد اعتبار دانست. البته اتحادیه املاک با مشاورانی که در خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن نقش داشته باشند، برخورد صنفی می‌کند.

    دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث پرورشی مشکل اصلی تأمین نیروی انسانی است، گفت: در سال‌های گذشته جذب نیروی پرورشی جز از طریق دانشگاه فرهنگیان نداشتیم اما امسال در آزمون استخدامی ۱۹ هزار پرورشی و تربیت بدنی را جذب می‌کنیم.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • اگر شورای نگهبان عامدانه از جریان نقد فاصله بگیرد ضربه سختی به نظام وارد خواهد شد

    جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی دلایل رد صلاحیت روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و اظهارات اخیر وی گفت: البته آقای روحانی در جلسه اخیر مباحثی را به اعضای دولت خودشان اشاره کردند و گفتند من دلایل رد صلاحیتم را در روزهای آینده به تفضیل خواهم گفت. اما اینکه در مقابل دلایل ردصلاحیت سکوت کنند، هم نمی‌پذیرند.

    یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • 32 هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است

    رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های با اولویت بیان کرد و گفت: ۳۲ هزار مجوز استخدامی کسب شده است.

    یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر می‌کند

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تأسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک در کشور با مشارکت پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان تا خردادماه خبر داد.

    یکشنبه 16 اردیبهشت 1403