یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 5/19/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 59 : 11

کد خبر : 27777

از 0 نفر 0

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبرداد؛

اخذ هرگونه وجه اضافی ازاولیای دانش آموزان تحت هرعنوانی ممنوع و تخلف است

اخذ هرگونه وجه اضافی ازاولیای دانش آموزان تحت هرعنوانی ممنوع و تخلف است

مدیر کل آموزش و پرورش فارس،گفت: شهریه مدارس و مراکز غیردولتی بر اساس کیفیت آموزشی و پرورشی این مدارس ابلاغ می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس،گفت: شهریه مدارس و مراکز غیردولتی بر اساس کیفیت آموزشی و پرورشی این مدارس ابلاغ می‌شود.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرشید قاسمی گفت: ضروری است مؤسسین، پس از ابلاغ شهریه نسبت به دریافت پوستر شهریه اقدام و پس از تأیید آموزش و پرورش منطقه در محل رویت مراجعین در مدرسه نصب نمایند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: با توجه به آغاز پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مدارس می‌توانند بر اساس شهریه سال تحصیلی جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از اولیا شهریه دریافت کنند و در صورت انصراف دانش آموز قبل از ابلاغ دستورالعمل ثبت نام، باید تمام مبلغ اخذ شده به اولیا مسترد شود.
وی تاکید کرد: اخذ هرگونه وجه اضافی از اولیا دانش آموزان تحت هر عنوانی ممنوع و تخلف است و در صورت مشاهده و گزارش بر اساس آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات مؤسسین و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی با متخلفین برخورد خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: علاوه بر استرداد وجه به اولیاء، طبق قوانین مدارس و مراکز غیردولتی تا چند برابر وجوه دریافتی جریمه خواهند شد و تا لغو مجوز و تعطیلی مدارس و مراکز پیش خواهد رفت.
قاسمی خطاب به مؤسسین و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی گفت: رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها را سرلوحه امور کار خویش قرار دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ادامه از اولیای دانش آموزان خواست: هرگونه تخلف از طرف مدارس و مراکز غیردولتی را به ادارات مناطق و شهرستان‌ها منعکس نموده، تا در اسرع وقت به این امور رسیدگی قانونی به عمل آید.
رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت: الگوی تعیین شهریه مدارس و مراکز غیردولتی وفق ماده ۱۵ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی بر اساس دوره تحصیلی، برنامه سال تحصیلی، فضای فیزیکی و تجهیزات، نرخ تورم رسمی کشور، کیفیت آموزشی و پرورشی ،شرایط منطقه‌ای و فعالیت‌های فوق برنامه توسط مؤسسین پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب کمیته تعیین شهریه مناطق، توسط شورای نظارت استان تأیید و ابلاغ می‌شود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها