یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 5/19/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 58 : 11

کد خبر : 27776

از 0 نفر 0

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس خبر داد؛

استان فارس، پیشتاز در آموزش شبکه روابط عمومی در کشور

استان فارس، پیشتاز در آموزش شبکه روابط عمومی در کشور

کارگاه تحلیل رسانه‌ای در روابط عمومی با رویکرد داده کاوی و نیازسنجی افکارعمومی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، با پیشتازی استان فارس، برگزار شد.

کارگاه تحلیل رسانه‌ای در روابط عمومی با رویکرد داده کاوی و نیازسنجی افکارعمومی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، با پیشتازی استان فارس، برگزار شد.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عباس فرج زاده با اعلام آغاز دوره‌های آموزشی تخصصی گفت: با هدف آموزش و توانمندسازی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان فارس و براساس طرح درس و ابلاغیه‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت، دوره آموزشی تحلیل رسانه‌ای با عنوان دوره اقناع و تبلیغ به صورت آموزشی و کارگاهی برگزار شد.
وی با بیان این که آموزش مطلوب پیش نیاز و مقدمه عملکرد مطلوب و بهینه در روابط عمومی‌های حرفه‌ای و مؤثر به شمار می‌رود، اظهار داشت: حوزه روابط عمومی به دلیل این که با تحولات سریع اجتماعی و فناوری اطلاعات، ارتباط زیادی دارد لزوماً نیازمند آموزش‌های کاربردی و مداوم است تا بتواند کارکرد مطلوب خود را تداوم دهد.
عباس فرج زاده با اعلام این که فارس اولین استانی است که در سال ۱۴۰۳ در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در سطح کشور اقدام کرده است، ادامه داد: امیدواریم این حرکت تا پایان سال تداوم داشته باشد و شاهد ارتقای توانمندی‌ها و بهبود شاخص‌های اطلاع‌رسانی هنرمندانه در راستای جهاد تبیین در سطح استان فارس باشیم.
وی با اشاره به این که همکاری مطلوب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، موجب شکوفایی و اثرگذاری دوچندان این بخش در مدیریت استان خواهد شد، گفت: تقویم آموزشی ویژه روابط عمومی‌های استان با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت استان فارس تدوین شده است و توسط کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اجرا خواهد شد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها