چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 5/8/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی

    معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد که با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 29 فروردین 1403

    قرارگیری خریداران ارز  در زیر چتر مالیاتی
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌ها خبر داد.

    چهار شنبه 29 فروردین 1403
  • امسال هزینه خدمات بهشت زهرا حداکثر ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

    معاون شهردار تهران گفت: خدمات مجموعه بهشت زهرا (س) در سال ۱۴۰۳ حداکثر ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ بیشتر می‌شود و حتی در برخی موارد، میزان افزایش هزینه امسال نسبت به سال قبل کمتر از این رقم خواهد بود.

    چهار شنبه 29 فروردین 1403
  • طلب ۲۶۳ میلیون دلاری از ترکیه بابت صادرات برق

    مدیر دفتر تجارت خارجی برق توانیر گفت: علیرغم کلیه اقدامات صورت گرفته از جمله مذاکرات توانیر و شرکت ترکیه‌ای گنت و تلاش‌های دیپلماتیک از مجاری مختلف، همچنان مطالبات صادرات برق به این کشور بلاوصول مانده است.

    چهار شنبه 29 فروردین 1403
  • تدوین استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو

    معاون سازمان ملی استاندارد گفت: استانداردهای ۱۲۰ گانه برای تولید خودرو تدوین شده است و شورای عالی استاندارد درخصوص اجرای آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 28 فروردین 1403
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

    یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

    سه شنبه 28 فروردین 1403
  • امضای 136 تفاهم‌نامه در مجمع خیرین تأمین سلامت فارس

    مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: به همت خیرین عرصه سلامت استان فارس و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه، ۱۳۶ تفاهم‌نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان در سال گذشته، در مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به امضا رسید.

    سه شنبه 28 فروردین 1403
  • موشک‌های ایران را در حریم هوایی اردن رهگیری کردیم

    «ما در اردن یک پایگاه هوایی داریم و حریم هوایی اردن با این حملات نقض شده بود. هواپیماهایمان را به پرواز در آوردیم و آنچه را که باید رهگیری می‌کردیم، کردیم.»

    سه شنبه 28 فروردین 1403
  • موانع تولید، بسیار است

    اصغر آهنی‌ها گفت: نقش افزایش تولید در بهبود اقتصاد کشور، انکار شدنی نیست؛ تا زمانی که نرخ تولید ملی بالا نرود، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم سایر شاخص‌های اقتصادی بهبود یابد و به یک فضای مطلوب در اقتصاد کشور دست پیدا کنیم.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 27 فروردین 1403
  • جریمه آسیب به حیات وحش ۳ برابر می‌شود

    مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط ‌زیست از سه برابر شدن میزان مطالبه ضرر و زیان گونه‌های جانوری نسبت به نرخ جرائم مصوب سال ۹۸ در صورت تصویب جدول تدوین‌شده در این زمینه، در جلسه آتی شورای عالی حفاظت محیط‌زیست خبر داد.

    دوشنبه 27 فروردین 1403
  • محتوای پیام ایران به آمریکا از طریق سفارت سوییس

    رئیس ستاد کل نیروهای مسلح محتوای پیام ایران که از طریق سفارت سوییس به آمریکا منتقل شده را تشریح کرد.

    دوشنبه 27 فروردین 1403
  • هزینه یک میلیارد دلاری رژیم اسرائیل برای مقابله با موشک‌ها و ‌پهپادهای ایران

    رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، حدود یک میلیارد دلار برای این رژیم هزینه داشته است.

    دوشنبه 27 فروردین 1403
  • مردم نتیجه فعالیت‌های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی‌کنند

    یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجلس یازدهم کارهای خوبی داشته و قوانین خوبی تصویب کرده که مرتبط با زندگی مردم است، افزود: با این حال مردم نتیجه فعالیت‌های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی‌کنند.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 26 فروردین 1403
  • نقره ۱۰ درصد گران شد

    نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در یک ماه گذشته همراه با افزایش نرخ طلا، نقره هم گران شد.

    یکشنبه 26 فروردین 1403
  • تولیدکننده ۹۰ درصد زعفران جهان هستیم

    طبق آمارهای جهانی بیش از ۹۰ درصد زعفران جهان در ایران تولید می‌شود، اما کشور ما به دلایل مختلف کمتر توانسته از ارزش افزوده این محصول پرسود بهره ببرد و در مقابل اسپانیا توانسته جایگاه بزرگترین صادر کننده مجدد زعفران ایران را برای خود تثبیت کند.

    یکشنبه 26 فروردین 1403
  • حوادث تروریستی کرمان، شاهچراغ و چابهار با همکاری اتباع داخلی رخ داد

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در حادثه کرمان، شاهچراغ و چابهار، سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی ما اعلام کردند که این حوادث با حمایت و همکاری اتباع داخلی بوده است و عده‌ای در داخل از آن‌ها حمایت می‌کردند که این همکاری در دو مورد شاهچراغ و کرمان مسجل شد.

    یکشنبه 26 فروردین 1403