سه شنبه 1 خرداد 1403 5/21/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 24 مرداد 1402 ، 07 : 17

کد خبر : 27028

از 0 نفر 0

با درخواست مجازات فوری عامل حمله به حرم شاهچراغ؛

قالیباف: پروژه‌های متعدد ناامنی در هفته‌های اخیر خنثی شد

قالیباف: پروژه‌های متعدد ناامنی  در هفته‌های اخیر خنثی شد

رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.

رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان معزز و هموطنان شریف در این بارگاه منور شد را شدیداً محکوم می‌کنم و برای شهید این حادثه رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.
وی بیان کرد: ناامن سازی کشور و بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است. ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارد همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برساند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرارسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است را گرامی می‌دارم. انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان قدرتمند ساخت.
وی تاکید کرد: مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی بوده و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و شهید ابومهدی مهندس ستارگان آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان هستند. به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق و یمن، افغانستان و سوریه درود می‌فرستم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها