سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 5/14/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 17 بهمن 1390 ، 37 : 22

کد خبر : 867

از 0 نفر 0

مصاحبه رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان كازرون: اكنون شاهد حضور 40 تيم در فوتبال كازرون هستيم

مصاحبه  رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان كازرون:   اكنون شاهد حضور 40 تيم در فوتبال كازرون هستيم

گفتگو : حميد رضا بشكار ، عليرضا گلچين : لطفا خودتان را معرفي كنيد و بگوييد چه مقام هايي در رشته هاي...

گفتگو : حميد رضا بشكار ، عليرضا گلچين : لطفا خودتان را معرفي كنيد و بگوييد چه مقام هايي در رشته هاي مختلف ورزشي در چند ماه اخير از سوي ورزشكاران كسب شده است ؟

ظ‌عباس حسين پور هستم و خدمتگزار اداره ورزش و جوانان شهرستان كازرون، در يكسال گذشته به لطف خدا و تلاش روساي محترم هيات ها و مربيان و ورزشكاران نتايج نسبتاً  خوبي بدست آمده از جمله قهرماني كشور در رشته كونگ فو، ‌پرتوآ خواهران در چهار رده سني به ميزباني كازرون براي اولين بار قهرمان تيم كاراته كازرون در قالب تيم فارس به ميزباني كازرون با مجموع كسب 700 مدال خوش رنگ استاني و كشوري شدند .

ظ‌ در يكسال گذشته كمك هايي كه از سوي اداره ورزش و جوانان داده شده براي مردم عزيز به طور خلاصه بيان كنيد؟

ظ‌به كليه هيات ها به ويژه هيات هاي كه تعداد ورزشكاران آنها زياد و فعاليت آنها چشمگيرتر بوده كمك هاي لازم شده است هر چند در زمان تحويل اداره به اينجانب وضعيت مالي خوبي اداره برخوردار نبود اما اكنون به لطف خدا در وضعيت نسبتاً خوبي بشر مي بريم .

ظ‌انتخاب  رئيس هيات فوتبال جناب آقاي مسعود صادقي از سوي حضرت عالي  چه تاثيري در پيشرفت اين ورزش داشته است ؟آيا با اين  انتخاب ، برنامه خاصي در مورد كمك به هيئت و تعمير زمين چمن استاديوم در نظر گرفته ايد؟

ظآقاي صادقي از روساي فعال مي باشد و كليه اعضاي  هيات ايشان هم واقعاً زحمت مي كشند . وي ‌باعث شد كه فوتبال در شهرستان كازون مجدداً احياء شود و اكنون شاهد حضور 40 تيم در فوتبال كازرون هستيم. ما در تاريخ _1/8/90 به هر طريقي كه بود يكي از سالن هاي سرپوشيده كازون را از طريق مزايده با قيمت مناسب در اختيار هيات قرار داديم تا ناشي از درآمد سالن هيئت بهتر بتواند فعاليت كند در ضمن به اكثر تيم هاي خصوصي كمك هاي ناچيز مالي - لباس - و توپ در حد مضاعف اداره شده  است در مورد زمين چمن رايزني هاي زيادي شده است انشاءالله كه اعتبار آن فراهم شود .

 ظ‌فعاليت اداره ورزش و جوانان در دهه فجر براي ما بيان كنيد؟

ظ‌ با جلسه اي كه با بعضي از هيات ها داشتيم مقرر شد به اميد خدا در ايام فجر مسابقات و برنامه هاي متنوع داشته باشيم از جمله حضور مسئولين هياتها در مراسم روز 12 بهمن ورود حضرت امام (ره) مسابقات شطرنج خواهران و برادران ، مسابقات كاراته خواهران و برداران ، مسابقات دو ميداني مسابقات طناب كشي، ميزباني مسابقات قهرماني استان در رشته ژيمناستيك ، كوهپيمائي ، پياده روي خانوادگي ، مسابقات دو ميداني جانبازان ، برنامه جشن در زورخانه مولاي متقيان ، مسابقات واليبال خواهران، هيات وشو برنامه پرچم را در روز 22 بهمن

ظ‌آيا كمك هايي از سوي ادارات دولتي و خصوصي به اداره ورزش و جوانان براي حل مشكل ورزشكاران داده شده است ؟

ظ‌ از سوي شهردار و شوراي محترم شهر بعضاً كمك هاي به هيات هاي ورزشي مي شود همچنين اداره بهزيستي و آموزش و پرورش تمايل خوبي به اداره ورزش و جوانان دارند كه در اينجا لازم است از زحمات آنان تشكر كنيم .

ظ‌در پايان چه صحبتي با هيات ها، ورزشكاران و غيره داريد؟

ظ‌ صحبت اينجانب با مسئولين محترم هيات ها ورشكاران كه در چارچوب قانون هيات هاي خود انشاءالله فعاليت خوب خود ادامه دهند و حضور پررنگي در راهپيمايي روز 22 بهمن داشته باشند  در پايان تشكر مي كنم از شما خبرنگار محترم كه تمام خبرها را به اطلاع مردم شريف مي رسانيد


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « مصاحبه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها