چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 5/8/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 12 بهمن 1394 ، 03 : 19

کد خبر : 8108

از 0 نفر 0

مجید صمیمی رییس امور آبفای شهری کازرون در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه طلوع: مسیر مسدود شده شهدای شمالی تا آخر هفته، بازگشایی می شود

مجید صمیمی رییس امور آبفای شهری کازرون  در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه طلوع: مسیر مسدود شده شهدای شمالی تا آخر هفته، بازگشایی می شود

گفت و گو از: طیبه خسروی
سرویس خبر/ طیبه خسروی: در پی حفاریهای اخیر امور آبفای کازرون در خیابان شهدای شمالی، انسداد مسیر، بروز مشکلاتی در زمینه عبور و مرور، ایجاد ترافیک شهری و با توجه به طولانی شدن مدت این عملیات، گفت و گویی با مجید صمیمی رییس اداره آبفای شهری کازرون داشته و علت را جویا شدیم.
صمیمی در خصوص عملیات در حال اجرای این اداره، اظهار داشت: پروژه اصلاح شبکه آب شرب شهر از محل طرح های عمرانی، در حال انجام است. با توجه به حجم پروژه، طولانی شدن مدت اجرا را پیش بینی کرده و مجوزهای لازم را از فرمانداری، شهرداری و اداره راهنمایی و رانندگی گرفته بودیم.
وی با اشاره به پیش بینی 15 روزه برای انجام عملیات، ادامه داد: هنوز چند روز دیگر فرصت داریم، البته 2 روز هم به بارندگی برخورد کرده  که امیدواریم به یاری خدا تا روز پنجشنبه، این مسیر، آزاد و راه باز شود؛ 10 روز بعد از بازگشایی مسیر نیز، اقدام به آسفالت خواهیم کرد.
این مقام مسئول درخصوص علت اصلی تأخیر این پروژه گفت: چون در چهارراه مخابرات، موانعی همچون فیبر نوری، کابل مخابرات، برق و همچنین گاز را داشتیم، نتوانستیم از بیل مکانیکی استفاده کنیم ، بنابراین مجبور شدیم از طریق حفاری با دست، کار را پیش ببریم و این باعث شد که کار ما به کندی پیش برود.
صمیمی افزود: این قول را به همشهریان عزیز می دهیم که تا چند روز دیگر این مشکل حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « مصاحبه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها