عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: معمولاً کشورهای ابرقدرت دوست دارند جنگ را سریع تمام و ختم کنند و به نتیجه مطلوبشان برسند، دوست ندارند جنگ فرسایشی شود. البته از آن طرف ضربات زیادی هم میزنند اما انتظار هم ندارند که ضربه بخورند، اگر ایران بتواند به آنها ضربه بزند و از نیروهای آنها کشته بگیرد، طبیعتاً تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.